apologize

سلام دوستان خوبم. این پست رو صرفا جهت عذرخواهی از شما عزیزان میذارم. نمیدونم اما ممکنه بعضی از شما فقط از طریق این وبسایت منو بشناسین و به پیج اینستا و چنلم دسترسی نداشته باشین. واقعا متاسفم که تمام این مدت کامنت هاتون هنوز تایید و پاسخ داده نشده. موضوع اینجاست که من به کامپیوتر و لپ تاپ فعلا دسترسی ندارم به همین خاطر کار کردن با وبسایت از طریق گوشی خیلی سخت هست. اما این اطمینان رو بهتون میدم که تمام کامنت ها رو از طریق ایمیلم دریافت کردم و خوندم . از لطف و محبتی که بهم دارین متشکرم. از همین جا از فندوم محترم آرمی تشکر و عذرخواهی میکنم. ممنونم که برای اینکه نظر منو درباره ام وی های بی تی اس بدونین ، مشتاق هستین. با وجود مشغله هایی که دارم اعلام زمان دقیق مشکل هست اما دوست دارم یک کار جامع درباره بی تی اس ارائه بدم و هر وقت که به پایان کار نزدیک شدم بهتون اعلام میکنم.

در مورد درخواست فایل پی دی اف… باید بگم هر زمان که به کامپیوتر دسترسی پیدا کردم مابقی تئوری ها هم به پی دی اف تبدیل خواهد شد. حتما… اما موضوع آخر که درباره خودم  پرسیده بودین ^^ من فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی هستم. بازیگری تئاتر رو تموم کردم و دوست دارم در رشته کارگردانی سینما ادامه تحصیل بدم. در مورد تحلیل ها هم باید بگم که ما در دانشگاه فقط یک واحد برای تحلیل داریم.

صحبت و نوشتن برای شما…به اشتراک گذاشتن افکار….همه اینها واقعا برام لذت بخشه. خیلی پروژه های متفاوت در ذهنم دارم برای فندوم گروه های ان سی تی ، بی تی اس و اکسو … و آرزو دارم که در سال پیش رو بتونم فعالیتم رو بیشتر کنم. پس لطفا همچنان منو حمایت و همراهی کنید. ممنون

8 فکر می‌کنند “apologize

  1. تتانیا جان، سلام.
    وااای من که مُردم از انتظار.به خدا سر نمازام دعا میکنم زودتر به کامپیوتر یا لپتاپت دسترسی پیدا کنی.
    منتظر تحلیلات برای Electric Kiss از اکسو هستم.
    فایتینگ

  2. سلاااام تاتیانا جون
    میشه لطفا بگی تحلیل بعدیت کی آماده میشه؟
    عاخه من هرروز اینجا رو چک می کنم به امید اینکه تحلیل جدیدت آپ شده باشه .
    عاخه تو بهترییییین تحلیل کننده ای هستی ک دیدم
    فایتینگ:)

    • سلام دوست خوبم.

      معذرت میخوام که نمیتونم درباره تئوری ها زمان دقیق اعلام کنم

      اما من تو اینستاگرام بیشتر فعالیت دارم و اگه قرار بود تحلیلی بذارم جلوتر اونجا میگم

      ممنونم از همراهی شما

  3. میشه از گروه Oh My Girl هم تحلیل بزاری ؟ تا حالا ندیدم کسی ازشون تحلیل بذاره ولی واقعا دوستدارم ازشون تحلیل بخونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *