تحلیل موزیک ویدیو Power از اکسو

لطفا دقت کنید که همگی این تئوری ها برداشت های شخصی اینجانب بوده،

لذا هیچ اجباری از سوی نویسنده برای پذیرفتن و یا مطالعه آن وجود ندارد. با تشکر 

124 فکر می‌کنند “تحلیل موزیک ویدیو Power از اکسو

  1. تتانیاى عزیز من واقعا تعجب مى کنم که این حجم از اطلاعت رو از کجا میارى و واقعا تحسین برانگیزه. من تابستون همین سال با اکسو و تحلیل هاى تو آشنا شدم و واقعا دارم از این هزارتوى مورد نظر اکسو که هر بار حقیقتى در موردش آشکار میشه لذت مى برم .
    این تحلیل هم مثل مابقى تحلیل هات عالى بود در نوع خودش اما من هنوز چندین سوال بزرگ توى ذهنم دارم . مثلا اینکه چرا بکهیون در جنگ نبود و همینطور لى (البته شاید صرفا به خاطر روابط بد با چین باشه که در ام وى حضور نداره نه در رابطه با فلسفه ى ام وى ) , یا اینکه در لوتو حدس زده شد شاید لى خائن باشه . اما اینجا ما با دو حدس دیگه هم رو به رو مى شیم کیونگسو و چانیول و کلى سوال دیگه D: که امیدوارم تو موزیک ویدیو هاى بعدى به جواب دادن بهشون بپردازى . اما حدس من اینه که خائن کسیه که بى سر و صدا تر از همس یعنى جلب توجه زیادى نمى کنه و باید بررسى کرد کى از همه بى سر و صدا تر و محافظه کارتر بوده در طول تمام ام وى ها و اینکه در پیش ضبط یکى از برنامه ها که تمام اعضا رنگ مشکى مو رو داشتن به جز چانیول, چان گفته بود انگار فقط من خائنم نمى دونم شاید این یک نوع اسپویل بوده باشه.(خودم ندیدم خبرشو خوندم)
    و راجع به RF_05 آیا عدد ۵ میتونه نماد پنج عنصر اصلى باشه که توسط نیروى قرمز به یغما رفته? و اینکه چان به خاطر حفاظت از خودش و یا بقیه قدرتشو به نیروى قرمز داده و جزو نیروهاى اون شده? چون هر موقع چان از پشت دیچار در میومد هیچ شلیکى بهش نمى شد و شاید این بخاطر چشم قرمزش بوده رد فورس اونو از خودش مى دونست .

    واقعا این معماها هیجان انگیزن =))))

    و همینطور ممنون و خسته نباشى به خاطر تحلیل فوق العادت❤️❤

    • درود و سپاس دوست ارجمند و خوبم، امیدوارم شادمان باشید.
      قبل از هرچیز از محبت و مهر بی اندازه ی شما سپاسگزار و متشکرم. با تمام توان و تلاشم میخوام به قدری در کارم بهتر بشم که پاسخگوی لطف شما دوستان باشه و از این بابت خشنودم.
      ۳>
      درمورد سوالهاتون… بکهیون یک مهره ی کلیدی برای برهم زدن نقشه ی دشمن بود از اونجایی که بکهیون به وضوح شک و تردیدش رو در کامیک بووک نشون داد، اما در نهایت رو دست خورد. و دلیل اینکه بکهیون رو در انتها میبینیم هم همینه. درمورد لی باید بگم که ابتدا فکر میکردم بخاطر روابط نامناسب چین و کره باشه اما بعدها متوجه شدم قسمتی از خط داستانی هست.
      احتمال خائن بودن چانیول تقریبا صفر هست، چون چانیول شروع کننده ی خط داستانیه و اگر خائن میبود اصلا خط داستانی با وی شروع نمیشد (موزیک ویدیو ی وات ایز لاو)
      درمورد شلیک ها ی آر اف، درواقع هیچکس در این مبارزه به ظاهر آسیب ندید و نمیشه گفت تنها به چانیول شلیک نشد.
      درمورد پنج قدرت اصلی من هم همین فکر رو دارم.
      خلاصه که اکسو یک رمان جذاب و معمایی هست که هیچ چیز درش قطعی نیست. ^^
      باز هم سپاسمندم

  2. تتانیای عزیزم واقعا زیونم قادر ب بیان احساساتم نیست ولی خدا رو شکر میکنم ک تو اکسو الی و ب ما اری های ایرانی تو درک هدف والای اکسو کمک میکنی
    واقعا ممنونتم و مرسی
    و فقط از خدا میخوام ک هم تو زنده باشی سال دیگه تا برامون باز تحلیل بزاری و هم من و هم فندومی هام
    یکم درکش سخته،یکم ترسناکه ک داریم ب حقیقت نزدیک میشیم،یکم حس خوبی دارم ک کاش میشد این تحلیل با ارزش رو کوبید تو دهن اونایی ک میگن اکسو ام وی واسه مهدکودک ساخته،خوشحالم ، و کاش راجع ب کامیک بیشتر توضیح میدادی،میشه راجع ب کامبک ۲۰۱۸ چیزی ک خودت حدس میزنی بیشتر توضیح بدی؟؟ و اینکه امکان داره کامبک جدید ادامه یک دوران دیگه باشه؟؟؟ بکهیون راجع ب چی دقیقا میگه ک شاید از اول اشتباه بوده ،توی تحلیل کلی اکسو تا کجاها پیش رفتی؟؟؟؟ اگه میشه بهمون بگو و اینکه یوقت نیای تیکه تیکه آپ.کنی تحلیل کلی رو ، یهویی آپ کن بلس شیم ، مرسی ک هستی ^^

    • سپاس و درود دوست ارجمند و مهربانم. در توانم نیست که بیان کنم چقدر از خواندن چنین جملاتی خوشحال و نیرومند شدم. به عنوان یک اکسو ال در کنار شما دوستان بودن برام خیلی ارزشمند و خشنود کننده ست برای همین هم بیش از پیش کوشش خواهم کرد.
      تمام توانم رو بکار میگیرم تا این سال فعالیت هام رو بیشتر و بیشتر کنم تا بتونم لطف شما دوستان رو جبران کنم.
      درمورد اشتباه بکهیون باید بگم که اون فکر میکرد میتونه با پیش بردن نقشه ی خودش جلوی نقشه ی حریف رو بگیره اما یک خلا در نقشه اش بود و اون هم وجود خائن میتونه باشه برای همین هم نقشه ی بکهیون به جایی ختم نشد .
      چون نمیخوام تکه تکه آپلود کنم انقدر طول کشیده تحلیل کلی ^^
      باز هم متشکرم ۳>

  3. سلام خسته نباشی عزیزم من تحلیل موزیک ویدئوی کوکوپاب رو خوندم وواقعاچیزایی که اونجا گفتی بودی به نظرم تا۸۰درصد درست بود چون مطابق با رشته ام وچیزایی که خونده بودم بودن وواقعا منو تو فکر برد ممنون که وقت میذاری وتحلیل میکنی

  4. این کانسپت مقدمه ایست برای آغاز افشاسازی تمامی فلسفه ها میدونید شخصن دوست دارم همینجا بالای خط زمان بایستم و فقط نگاه کنم اصلا دلم نمیخواد به پایان تمام اینها نزدیک بشم
    پ.ن:میترسم کانسپت بعدی خون و خونریزی داره

  5. چانیول…لاتو…کاست…
    *جییییغ*
    من یه نظریه دارم خب همون طور که میدونیم دنیاهای موازی هم زمان با هم پیش نمیرن و از ظاهر اتاق مشخصه که تو دهه ۴۰،۵۰ قرار گرفتن یعنی میشه اون کاست هنوز به دختر داده نشده باشع؟

    • راستش ترتیب موزیک ویدیو های اکسو درست مثل هزارتو پیچ در پیچه … بنظرم بیشتر از دنیای موازی قضیه ی فاصله ی زمانی سیاره ای هست!

  6. دی ان ای یا دنا هم یک نوع مدرکه در واقع یه الگوعه وای ینی میشه اون کاست فیلم اتفاقایی باشه که قرارع بیوفته یعنی چانیول اون رو به دختر داد تا به اکسوی دنیا موازی هشدار بده؟

  7. کشیدن نفس عمیق … بستن چشم‌ها … لبخند تلخ یا شاید شیرین … این‌ها کاری بودن که من بعداز خوندن تحلیلت انجام دادم … کمدی شاید از دید سطحی شیرین باشه اما وقتی بهش فکر میکنی تلخی رو حس میکنی که خودت هم نمیدونی از کجا شروع شده !! خوشحال شدم از اینکه این‌بار توی هفتاد درصد مورد‌هایی که گفتی اتفاق نظر داشتیم !! منم وقتی که آر اف فایو رو دیدم یاد بمب اتم افتادم …به نظرت اون زخم روی صورت دی‌او عجیب نیست ؟! … تنها کسی که زخم روی صورتش داره!! و اینکه جای زخم درطول ام‌وی عوض میشه … یک‌بار روی گونه‌ی راست و یک‌بار چپ !! به نظرم اومد که شاید چون این ام‌وی درواقع یه توهم یا یه بازی باشه . قطعا این مشکل از چشم یه تدوین‌گر یا حتی کارگردان دور نمی‌مونه !! و اینکه چانیول گفته بود که ام‌وی رو با دقت نگاه کنید و حدس بزنید جاسوس کیه!؟؟ به نظر تو کی میتونه باشه ؟؟! به نظرت میتونه لی باشه ؟؟! از همین حالا کنجکاوم که کامبک بعدی قراره چه رازهایی رو برای ما مشخص کنه !!

    • واقعا همینطوره… اینها دقیقا افکار من هم هستن. کمدی و تراژدی دو روی یک سکه هستن.
      راستش درمورد زخم کیونگسو یکسری ایده ها دارم که در برخی از پستهای اینستاگرامم بهش غیر مستقیم اشاره کردم احتمالا در یکی از کامبک های زمستانی چنین موضوعی دوباره مطرح خواهد شد که توضیحش رو می دم.
      درمورد جاسوس باز هم یکسری تئوری ها دارم که در تحلیل لاو شات بازش میکنم قضیه رو .
      مطمئنا که کارگردان یا منشی صحنه چنین اشتباهی نمیکنن و موضوع از قصد بوده.
      بسیار سپاسگزارم ۳>

  8. سلام و خسته نباشید فراوان
    من و دوستم به شدت کار های شمارو دوست داریم و لذت میبریم،امیدوارم همیشه زر کاراتون موفق باشید

    • بسیار از لطف و حمیاتتون سپاسگزارم. خوشحالم که مورد پسندتون واقع شده. از طرف من از دوست ارجمندتون هم تشکر کنید. ۳> ^^

  9. من گریه کردم…
    گربه ناشنوا
    وال
    دنیایی که فقط ما و اکسو توش هستم
    ما فقط به اونا نگاه میکنیم اونا فقط به ما نگاه میکنن تمام عوامل خارجی خاموش و محو میشن

  10. سلام
    بی نهایت ازت ممنونم برای همچین نوشته ها و تحلیل های تفکر برانگیزی
    به شخصه بعد از خوندنشون ترس زیادی رو بخاطر حقایقی که از نظرت پنهان نمونده و هر کدام معنی وسیعی دارند حس میکنم
    هیچ وقت نه تنها سعی نکردم چیزی رو تحلیل کنم بلکه حتی از بارز ترین نشانه ها هم سر در نمیارم
    اما راجع به این mv باید بگم قبل تر فکر میکردم وجود گربه نمادی جز اکسوال ها باشه
    تصورم این بود که گربه نماد خائنی که دوست پنداشته میشود است.و همون شخصی که ار اف رو کنترل میکنه .فکر میکردم چون روی قلاده حرف ال هست و معمولا از حرف اول اسم برای نشان استفاده میشه امکان این که گربه ی سفید همان خائن و Liar باشه بیشتره تا exo_L و همچنین اینکه در نماد شناسی گربه های خانگی نماد شیطان هستند و ظمنا حیوناتی خواهان سلطنت و سلطه داشتن بر و امور. و در جنگ ها تنها کسی که مطمعن از پیروزیست هیچ ترسی ندارد و اینچنین خونسرد است.با وجود گوی های قدرت اعضا زیر پنجه و گربه که به نظر میرسد مشغول قل دادن انهاست و این قل دادن در نظرم به معنی این بود که چون گربه با توجه به لایت استیک کنارش سابقا اکسو ال بوده یا اینکه حتی قادر شده بر اکسو ال ها هم سلطه پیدا کند و مانع کمک انها به اعضا شود کسیست که میتونه با شناختی که از نیروی هر عضو داره ار اف رو جوری راهنمایی کنه که ار اف بتونه در مقابل هر عضو مقاومت کنه و اینکه گربه سابقا تونسته قدرت های اعضای رو داخل گوی ها قرار بده که یعنی اعضا دیگه توانایی استفاده از قدرت هاشون رو ندارن و به جای رو به رو شدن با دشمن توسط نیرو هاشون باید به تفنگ های بی اثر روی ار اف مقابله کنند.یکی از دلایلی که فکر میکنم گربه اکسوال نیست و نماد همان خائن است اینه که همونطور که گفتی وقتی دوربین روی صحنه ای زوم اوت کنه که ما شخص در تصویر رو نمیبینیم شخص خود ماییم.در هیچ صحنه ای روی گربه زوم اوت نشد ولی در اون صحنه که کای به دوربین که ما هستیم خیره شد گربه روی همون سیاره ای بود که فاصله ی زیادی با محل درگیری داشت و ظمنا وقتی کای به دوربین که ما باشیم نگاه کرد نگاهش از پایین به بالا امد که یعنی حضور شخصی با قد بلند تر از یه گربه.و بعد از شکست ار اف گربه سعی داشت با فشردن دکمه برای بارهای متعدد که نشانگر ترس اوست شرایط را به وضع قبلی که همان سلطه ی او بر همه چیز بود برگرداند.اما در اینجا بکهیون که اگر او را همان نماد مسیح در تابلوی شام واپسین قرار دهیم در حالی که از وجود خائن اگاه بود اما خیانت را به گربه نسبت نمیداد اورا در اغوش گرفت و این دلیل همان سقوطی میشود که در پلان اخر اتفاق می افتد و کسی نمیداند دقیقا چه چیزی اشتباه بود و خب یکی از دلایلی که فکر میکنم گربه دشمنه اینه که روی پوستر مربوط به البوم the war اعضا گوی های نیروشون رو به همراه دارن اما در پاور که متعلق به بعد از کوکوباپه اعضا این گوی هارو دیگه ندارن که یعنی نیروهاشون ازشون گرفته شده.اما حالا واقعااااااااا فهمیدم که چقدر تحلیل کردن سخته.به ظاهر همه چی درسته ولی اگه حرفه ای نباشی در اخر همه چیز اشتباه میشه.برای همین ازت بی نهایت ممنونم…گرچه هنوز این که گربه چه شخصیتی داشت برام نا مفهومه ولی خیلی چیزها رو روشن کردی و واقعا برای زحماتت ممنونم… 🙂

    • سلام دوست ارجمندم. خوب هستید؟
      بسیار از نظر زیبا و ارزشمندتون سپاسگزارم. تئوریتون رو خوندم و میتونه هم درست باشه . چون هیچ جواب نهایی ای داده نشده پس میشه اکثر تئوری ها رو در نظر داشت. ۳>

  11. سلام. واقعا ممنون. و خداقوت.
    خیلی تامل برانگیز بود.
    من خیلی تحلیلات رو قبول دارم. کاملا مشخصه که با کلی تحقیق و بررسی به این تحلیلای جالب رسیدی.
    و واقعا ممنونم که این تحلیلای دقیق و منطقی رو با ما به اشتراک میذاری.
    دمت گرم فرزندم.
    راستی دلم برای داستانات تنگ شده. کی دوباره داستانات رو آپ میکنی؟؟
    بیصبرانه منتظرشون هستم.
    فایتینگ جانم.

    • سپاس و درود بینهایت خدمت دوست مهربان و ارجمندم. بسیار باعث دلگرمیه که از من حمایت میکنید.
      درمورد داستان هام امسال سورپرایز های زیادی در راهه ۳> ^^

  12. تتانیا عزیز خیلی ممنونم از تحلیلای عالیت
    مثل همیشه کامل و بی نقص
    من منتظر تحلیل ام وی بی تی اس هم هستم

  13. سلام عزیزم خسته نباشید مثل همیشه عالیی و محشر…..یه خواهشی داشتم تو وبلاگ قبلیت تحلیل سینگ فور یو و گذاشتی اما اینجا نیست میشه بزازیش؟؟!!ترجیحا پی دی اف؟!!لطفااا یه چیز دیگه که از تحلیل سینگ فور یو یادمه اون وال که نماد اکسوالها بوده هم نمیتونسته هیچ فراکانسی و دریافت کنه چون بقیه نمیتونستن صداشو بشنون مثل این گربه تو پاور….عجیبه یه جور تنهایی و نشون نیدن نمیتونم خوب توضیحش بد !!!و یه چیز دیگه تاحالا چندین بار تو تحلیلهات به موزیک ویدیو لاو می رایت اشاره کردی چرا این موزیک ویدیو و جدا تحلیل نمیکنی؟!!

    • سپاسگزارم از این مهر و محبت بی پایان شما دوست خوبم.
      سینگک فور یو و لاو می رایت بصورت مجزا تحلیل خواهند شد و از این به بعد تمام تحلیل ها بصورت پی دی اف خواهد بود ۳>

  14. ممنون عزیزم
    من به خودم قول دادم که تمام کار هاتونو دنبال کنم
    لطفا کارهای بعدی اکسو رو هم نشر و بررسی کنید
    خدا قوت!
    به چن تا از دوسستامم وب زیباتونو نشون دادم

  15. سلام تتانیا جون
    ظمن تشکر بابت اینهمه تحلیلای خارق العاده و خسته نباشی
    یه کمک بزرگ ازت میخوام
    متوجه هستم که در صورتی که ازت بپرسم چطور اطلاعاتی در مورد نماد شناسی ها و افسانه ها و اینهمه اطلاعاتت در مورد داستان ها و حتی اطلاعات علمیت رو بدست اوردی میگی مطالعه های پراکنده کردی
    فقط ازت میخوام بهم منابعی رو معرفی کنی که با توجه به اونا بتونم به مقدار کوچیکی از چیزای زیادی که میدونی برسم
    لطفا چند تا کتاب یا سایتای علمی بهم معرفی کن
    نمیدونی چقد دانسته هات برام هیجان انگیز و با ارزشند
    بازم ممنون برای وقتی که میذاری و ما رو توی کشفیاتت سهیم میکنی..

    • درود مهربانو ی ارجمندم. بسیار شادمانم که دوستی چون شما همراهیش رو از من دریغ نمیکنه.
      ۳>
      درمورد کتاب میتونید، دنیاهای موازی و فیزیک ناممکن از میچیو کاکو، تاریخ تئاتر جهان از اسکار براکت، ارابه ی خدایان و تاریخ نادرست است از اریش فون دنیکن، نظریات برشت، نظریات استانیسلاوسکی؛ رو مطالعه کنید.
      باز هم بینهایت سپاگزارم

  16. تتانیای گرامی! با سپاس از بررسی های ژرف شما… در خواست من اینه که رُخشاره‌ (ویدیو) تازه «لی» به نام «شیپ» رو هم بررسی بفرمایید. بسیار خواهان دریافتن زیرمتن این ویدیو هستم. سرفراز باشید!

    • درود و سپاس چون تو ارزشمند و دوستی مهررو. بسیار سپاسگزار و پیروز میپندارم سخنتان را. باورمند باشید که با کوشش و توان در سپس زمانی رخشاره را سپهبد بدارم. پیروز و سربلند باشید ۳>

  17. سلام تتانیای عزیز ،مثل همیشه کارتون فوق العاده بود من کاراتونو دنبال میکنم و بخاطر دقت و مهارتتون تحسینتون میکنم و یه جورایی هم فقط کارای شما رو قبول دارم…..
    و یه سوال راجب اجرای اعضا داشتم ،که تو موزیک بنک و… اجرا کردن. دنسشون هم ربطی به ماجرا داره ؟چون خودم با دیدن اجرا (مخصوصا قسمت کای که باله میرقصید و ریکشن اعضا تو رقص) بنظرم جالب اومد ….خوشحال میشم نظرتونو بدونم و بیصبرانه منتظر کارای جدیدتون هستم

    • سلام دوست مهربانم، بسیار خرسندم که مورد پسندتون واقع شده ^^
      بیش از پیش کوشش خواهم کرد.
      مطمئنا پرفورمنس به خط داستانی مرتبطه اما متاسفانه در زمان های پیشین اطلاعاتم درباره ی بدن شناسی بقدری نبود که دنس رو هم در تحلیلم دخیل کنم اما زین پس این کار رو خواهم کرد.
      با نهایت سپاس و درود ۳>

  18. ممنون از تحلیلای عالی و فوق العاده تون^….^ .راستی من شنیدم آب نماد رسیدن به کمال هم هستش.اکسوپلنت سیاره ای که اقیانوسیه همونطور که گفتین.توی ماما هم من دقت کردم جلوی درخت زندگی یکجور آبی شبیه دریاچه یا دریا وجود داره(بستگی به ابعادش داره).شاید بکهیون قلب درخت زندگیو آورده تا سرجاش بذاره و دنیا یکی بشه ولی می افته و شاید بعدش همه چی از یادش بره یا یه همچین مشکلی پیش بیاد.دقت کنید رو لباس بکهیونم ی کلید هستش.فکر کنم قسمت غم انگیزش همینجاست.توی متن ماما هم اشاره داره :((کسی نمونده به فکرم باشه .چاره ای جز تحمل ندارم برا همین چشمامو میبندم)).خیلی مبهمه.بهتره بیشتر روش فکر کنم.شایدم بعد خوندنش بخندی!خخ.ولی برام عجیب اینه که همه ی تحلیلا یجورایی به ام وی ماما و متن و محیطش ربط دارن.انگار هیچ یک از موضوعات جدا از ماما نیست!

    • بسیار از مهر و لطفتون سپاسگزارم و از اینکه نظرات ارزشمندتون رو با بنده درمیون گذاشتید شادمان گشتم. دلیل برای خندیدن وجود نداره چون نظر شما هم برام خیلی محترمه و باید درنظرش گرفت. من هم معتقدم که همه چیز در ماما بهم گره خورده با اینکه اولین موزیک ویدیو ی اکسو نبوده اما ویدیو ی آغازین ماجرا بوده چراکه اعضا برای نخستین بار باهم در ارتباط قرار میگیرن.

  19. با سلام و خسته نباشید مثل همیشه عالی . فقط یه چیزی میخواستم بگم خودتونم این دفعه اشاره کرده بودین که موزیک ویدوی لاو می رایت پر از نکتس…. و من همیشه این ام وی برام سوال بوده خیلی پیچیده و نا معلومه اگه که وقت داشته باشین و این ام وی هم یه تحلیل کوچیک کنین خیلی خوب میشه… بازم ممنون

  20. میخواستم ازتون خیلی خیلی تشکر کنم که افکار و تحلیلهای بینظیرتون رو با ما درمیون میذارین. نمیتونم بیان کنم که چقدر قلبم ازتون سپاسگذاره. ممنون که باعث میشین اهنگهایی که دیوانه وار عاشقشونم برام ارزش حتی بیشتری پیدا کنن.ممنونم که اینقدر وقت صرف میکنین تا افکار ارزشمندتونو باهامون درمیون بذارین. امیدوارم ذره ای از احساس سپاسگذاریم رو تونسته باشم بیان کنم. بیصبرانه منتظر تحلیلهای ایندتون خواهم بود.

    • دوست خوب من. نمیدونم چطور توصیف کنم از عواطفتون سپاسگزارم. ^^
      این خوبی از گروه های کی پاپ هست که چنین مفاهیم ارزشمندی رو در خودشون دارن. از شما بسیار بسیار متشکرم ۳>

  21. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    تقریبا یک ماهی هست که با وبلاگتون آشنا شدم و باید بگم که یکی از بهترین وبلاگ هایی هست که دیدم
    میخواستم تشکر کنم بابت زحمتی که برای تحلیل ها می کشید و همچنین نوشتن .
    و باید بگم تو این یک ماه فهمیدم با وجود اون همه کتاب هایی که خوندم انگار واقعا هیچی نخوندم …
    مثلا کتاب های نویسنده ی عزیز هرمان هسه
    باید بگم که برای خودم تاسف خوردم با وجود اینکه هر روز جلو ی چشمم تو کتابخونه بود و من نمیخوندم.
    هرگز فکر نمیکردم که همچین موضوعی داشته باشن و فقط از خوندنشون می گذشتم….
    مرسی که به من تلگر زدین ، فکر کنم بهش نیاز داشتم.
    اولین جلد از گلهای کاغذی رو دارم می خونم و دارم از خوندنش لذت می برم.
    مرسی بابت این همه زحمت …
    برای نوشته هاتون…
    برای تحلیل هاتون …
    واقعا ممنون

    • سپاسگزارم و درود میفرستم برای شما ارجمندم که عواطف و زمانتون رو در اختیار من گذاشتید بنبابرین خوشحالم که مورد پسندتون واقع شده و نتیجه ی مثبتی همراه داشته.
      با خوندن جملات شما نیروی بیشتری رو برای ادامه دادن دریافت کردم ۳>

  22. سلام…….مثله همیشه عالی و جامع…….خیلی خیلی خوب بود ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    واسه تیزر ها ام تحلیل میکنین یا مثلا موزیک ویدیو های قبلو?
    ممنون میشم جواب بدی

  23. سلام ببین من میدونم که الان واقعا نیاز مداری بهم پی ام بدی اما خب من بهت نیاز دارم ایدیتو نمیتونم پیدا کنم لطفا تو تلگرام بهم پی ام بده کارم باهات خیلی مهمه ایدمم
    @decent_badgirl

  24. سلام…خسته نباشید.واقعا کارتون عالیه..همیشه اینکه mvهای اکسو چه موضوعاتی ممکنه پشتشون باشه کنجکاوم میکرد.ممنون
    امکانش هست موزیک ویدئو های قبل از مانستر هم تحلیل بشن؟
    اگه از قبل تحلیل شدن ولی تو این سایت نیست میشه خواهش کنم قرارشون بدین.
    بازم ممنون.

  25. مثل همیشه عالی و مفید ممنون بابت زحماتتون.فقط یه سوال چرا بکی آخر موزیک ویدیو وارد شد و از اول نبود؟

    • بخاطر اینکه بکهیون ناجی هست و معمولا ناجی آخر داستان ظاهر میشه

      اگر کامیک بوک اکسو رو خونده باشین ، بکهیون نسبت به بعضی چیزها شک داشت و برای برهم زدن نقشه دشمن نقشه ای جدا از سایر اعضا کشید ، چراکه نمیدونست در واقع خائن کی میتونه باشه برای همین هم اون رو آخر ام وی و به ظاهر پیروز میبینیم اما درست لحظه ای که سقوط میکنه متوجه میشه نقشه ش اشتباه بوده

  26. سلام ممنون از تحلیلای خوبتون میخواستم بگم اگر امکان داره تحلیلای موزیک ویدیو های رد ولوت هم بزارید به خصوص موزیک ویدیوی اخرشون

  27. عالییییییییییی کارت ولی میدونی من خیلی وقت نیس اکسو رو میشناسم و میخام بیشتر در موردشون درس حسابی از اول بدگونم ک چی بودن چیکار کردن و کلا فلسفشون میشه بهم کمک کنی یا جایی رو معرفی کنی ک بتونم در موردشون بخونم کارت فوقالعادسسسسسسسسسس بی صبرانه منتظر تحلیل کلیتم تازه اگ ی سری دیگ از کارای اکسو هم تحلیل میکردی خیلی عالی بوددد

    • سپاسگزارم دوست عزیزم

      اگه بتونم موفق بشم در نظر دارم مقاله ای در مورد اکسو بنویسم

      حتما در این رابطه تمام تلاشم رو خواهم کرد ❤❤❤

  28. سلام من ۱۲ سالمه و تازه تحلیل های شمارو میخونم و خیلی خوشم اومده میشه چندتا کتاب فلسفی بهم معرفی کنید؟؟

  29. سلام تتانیا جون.میشه بپرسم این تحلیل کلی رو کی تمام میکنی؟ میدونم خعلی زیاد و سخته ولی به خاطر این تحلیل های خوبت من همش دلم میخواد بخونمشون و البته کلی سوال از ام وی ها کع داشتمو نوشتم که تو تحلیل هات پیداشون کنم .میشه سریع تر بزاری؟؟؟
    *
    *
    *
    البته universe هم یادت نره:-)

  30. واقعا فوق العاده بود ممنون.راستی یه چیزی شما وقتش رو دارید که ام وی های شاینی رو هم بررسی کنید من فکر میکنم ام وی های شاینی و مخصوصا تمین جای بحث زیادی داره من هم توی یوتیوب و هم سایتای خارجی دنبال تحلیل ام وی شاینی گشتم اما چیز به درد بخوری دستگیرم نشد به نظرم شما با این طرز فکرتون و تیز بینیتون بهترین تحلیل ها رو میتونید بنویسید و تحلیلای هیچ کس به پای شما نمیرسه.لطفا اگر تونستید کارای شاینی رو هم بررسی کنید بازم ممنون

    • سپاسگزارم دوست عزیزم ❤

      خودم هم واقعا به شاینی علاقه دارم و اخیرا بررسی کوتاهی از ام وی married to the music رو نوشتم
      کارهای سولوی تمین هم معرکه ست
      اگه فرصت شد حتما اینکارو میکنم

  31. سلام تتانیا جون. خوبی؟ من خیلی وقته تحلیل هاتو میخونم و باید بگم که فوق العاده ان. اولین بار تحلیل مانستر و لاکی وانت رو خوندم و اون موقع بود که متوجه شدم چقدر نگاه من به موزیک ویدیو ها سطحی بوده. خسته نباشی عزیزم.
    راستش من یه سوال داشتم. چون ام ویا هر کدوم کلی نکات ریز داره راستش من خودم اصل داستانو گم کردم. قضیه این طوریه که اون نیروی قرمز بعد از نابود کردن درخت زندگی، اعضا رو به تسخیر خودش در آورده و اعضا توی لابیرنت های تو در تو زندانی شدن. که توی ام وی مانستر و لاکی وان تازه متوجه اطرافشون میشن و حالام به دنبال یه راه برای رها شدن هستن. درسته؟
    و این که… توی پاور، اونا تونستن RF رو نابود کنن. آیا این معنیش اینه که نیروی قرمز بالاخره نابود شده و درخت زندگی به زودی احیا میشه ؟
    و این پایان داستان اکسوئه ؟

    • سلام دوست ارجمند و مهربانم بینهایت از لطف و حمایت شما سپاسگزارم.
      بله میشه گفت تقریبا داستان اکسو اینچنینه.
      اما در موزیک ویدیو ی پاور رد فورس نابود نشد چون رد فورس یکچیز همیشگیست و نابودیش ساده نخواهد بود.
      پایان اکسو شاید تا سالیان سال نرسه اما تا زمانی که درخت زندگی رو دوباره ببینیم شاید هشت تا دیگه کامبک مونده باشه.

  32. سلام عزیزم خسته نباشی ممنون به خاطر تحلیل های عالیت میشه اعلام کنی چه زمانی تحلیل موزیک ویدئو یونیورس اکسو رو میزاری من شدیدا منتظرم ممنون میشم جواب بدی عزیزم باااای

  33. خیلییی ممنون بابت همه تحلیل هات فوق العاده بودن همشون
    و متشکرم که به صورت پی دی اف میزاری
    موفق باشی

  34. سلام . وای خیلی خیلی با جزئیات و کامل بود. می تونم بپرسم چقدر وقت برد تا این MV رو تحلیل کنین؟
    راستش من اولین دفعه که این موزیک ویدیو رو دیدم یه جوری شدم. یعنی با خودم گفتم من قطع به یقین مفهوم این MV رو نمی فهمم و گرنه امکان نداره این همه جمعیت با هم جمع شده باشن که فقط یه کارتون مضحک رو درست کنن ولی با تحلیل هایی که شما کردین متوجه شدم که واقعا هیچی متوجه نشده بودم . مرسی براتون آرزوی موفقیت می کنم 🙂

    • سلام دوست خوبم

      معمولا دو تا سه روز به طور مداوم طول میکشه تا تئوری رو جمع بندی کنم و مابقی زمانش صرف ویرایش و طرح پی دی اف میشه

      خوشحالم که دوست داشتین ♥

  35. سلام خسته نباشید میگم واسه ی زحمتی که میکشید.یه سوال دارم فقط ایا ممکنه اکسوکم کم دیسبند شه باتوجه به اتفاقات اخیر؟؟؟؟؟

  36. سلام و خسته نباشید میگم بهت و واقعا بابت زحماتی که میکشی ممنونم .فقط یه سوال با توجه به اتفقات اخیر میخواستم ببینم امکان دیسبند شدن اکسو هست؟؟؟ نگران این موردم

  37. سلام و درووود بر شما دوست عزیزم.
    تحلیل هاتون عالیهههه واقعا عاشق کانال و وبلاگتونم.
    باعث شدید بیشتر به اکسو علاقه مند بشیم و علاوه بر آوای موسیقی بتونیم از معانی شگفت انگیزی ک در اون وجود داره هم لذت ببریم.
    کارتون واقعا حرف نداره

  38. سلام
    من اولین تحلیلتون که تحلیل موزیک ویدو ی تمپوی اکسو بود رو مطالعه کردم و واقعا شگفت زده شدم هیچ وقت فکرشم نمیکردم که به موزیک ویدیو ی تقریبا سه دقیقه ای همچین معانی رازآلودی داشته باشه واقعا تحسینتون میکنم بخاطر این حجم از اطلاعاتتون از فلسفه و علم روانشناسی و از این به بعد همه ی تحلیل هاتونو مطالعه میکنم چون برام جذابه
    فقط سوالم اینه که تتانیا معنی خاصی داره؟

    • سلام دوست مهربانم. از نظرات ارزشمندتون نهایت سپاسگزاری و خشنودی رو دارم. بیش از پیش کوشش خواهم کرد تا این زیبایی های هنری رو بررسی کنم.
      تتا نیا در لاتین به معنای آتش درون یخ هستش یا آتش یخزده

  39. سلام و ممنون از تحلیلات من همشونو میخونم ولی ماما رو پیدا نکردم…اگه میتونی میشه تحلیل موزیک ویدیوشو بزاری؟قبلا هم برات همین کامنت رو فرستادم ولی جوابی نگرفتم

  40. سلام
    خیلی ممنون از زحمات لطفا تحلیل موزیک ویدیو مام رو هم بزار…من خیلی منتظرم یاد…
    خدا خدا میکنم که تحلیلشو قرار بدی

  41. سلام تتانیای عزیزم
    نمیدونی از وقتی با سایت و تحلیلات اشنا شدم چقد دیدگاهم نسبت به اکسو تغییر کرده(:
    ممنونم که وقت میزاری
    تحلیل ام وی ماما رو تو سایت قرار دادی؟یا هنوز درگیرشی؟یا شایدم من پیداش نمیکنم؟
    میشه راهنمایی کنی؟❤️

    • مانسترو ک خوندم از همین سایت مطمئنم، اما لوتو رو یادم نمیاد حقیقتا. فکر میکنم پارتاییو خونده بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *